سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ

سوپرپایپ اینترناشنال از سال۱۳۷۶عرضه‌ی سیستم لوله‌کشی تولیدی خود را با نسل جدید لوله‌ها، لوله‌های تلفیقی pex-al-pex ، و اتصالات مهره‌ماسوره‌ای آغاز کرد، که در نوع خود در مقایسه با سایر سیستم‌های رایج فلزی و پلیمری تحولی عظیم در اطمینان از دوام و کیفیت عملکرد سیستم لوله‌کشی آب‌رسانی مصرفی و گرمایشی(رادیاتور) ساختمان، و همچنین راحت‌تر شدن نصب سیستم ایجاد نمود.

در صنعت لوله‌کشی، هر چندگاه یک بار می‌توان انتظار تغییروتحول داشت؟
از آن پس تا به امروز برای افزایش ضریب ایمنی سیستم، اجزای مختلف آن، از جمله لوله و اتصالات، به طور مستمر مورد بازنگری و طراحی مجدد توسط مهندسین و کارشناسان شرکت قرار گرفته‌اند، به طوری که سوپرپایپ بتواند هر روز مطمئن‌تر از پیش، نیاز امروز مشتری به حس اطمینان و راحتی را پاسخگو باشد.

سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +۲
آخرین دستاورد خلاقانه و مبتکرانه‌ی سوپرپایپ است که شامل لوله‌ی متفاوت، اتصالات متفاوت، و خدمات متفاوت است. سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +۲ حاصل آخرین دستاوردهای تکنولوژی امروز است که حاصل آن، یک لوله‌کشی بدون دردسر برای سالیان متمادی است.

سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +۲، برنده‌ی مدال محصول برتر ساختمانی از وزارت مسکن است. در ضمن این محصول جزو ده نوآوری برتر سال ۱۳۸۷ شناخته شده و در عرصه‌ی بین‌المللی نیز جایزه‌ی گایا ۲۰۰۹ نمایشگاه Big5 دوبی را بین ۲۹۰۰ محصول، در رده‌ی نقره به خود اختصاص داده است.