سوپر درین الکترو
سوپر درین الکترو

سوپر درین الکترو /

حتی در همین عصر جهش شگفت‌انگیز تکنولوژیک، هنوز هم برای بعضی مشکلات رایج، چون راه ‌حل‌های ساده دیگری ابداع نشده است، ما ناچاریم که نیاز خود را به سخت‌ترین‌ روش‌های موجود برطرف کنیم، و یا اساسا منصرف شویم! تا کنون اگر می‌خواستید که محل لوازم بهداشتی را در خانه، و یا محل کار خود تغییر دهید، و یا اضافه کنید. نه تنها سخت، بلکه گاهی غیرممکن بود! بخصوص در صورت قابل دسترس نبودن لوله تخلیه فاضلاب.

سوپردرین الکترو،

نیازبه لوله‌کشی تخلیه برای نصب لوازم بهداشتی، در ساختمان‌های آماده و یا ساختمان‌های در حال بازسازی را برطرف می‌کند. بنابراین شما در هر جایی از ساختمان خود که مایل باشید، می‌توانید با کم‌ترین تخریب و بدون نیاز به لوله‌کشی اضافی فاضلاب، لوازم بهداشتی حمام و آشپزخانه مثل توالت، روشویی، دوش، سینک و… را نصب کنید. البته همان‌گونه که ازسوپرپایپ انتظار دارید؛ ضروری‌ترین ویژگی

سوپردرین‌الکترو

نیز مانند سایر محصولات سوپایپ، به‌جز مزیت‌های راحتی، ایمنی و سرعت، پای‌بندی به کیفیت است.

نصب سرویس بهداشتی، حتی اگر لوله فاضلاب نزدیک نباشد! سوپردرین الکترو

با ۲ تا ۵ اتصال ورودی، به شما این امکان را می‌دهد تا تقریبا هر جا که بخواهید با کم‌ترین عملیات ساختمانی، یک حمام، توالت، یا آشپزخانه اضافه کنید. و چون برخلاف سیستم‌های معمول، دفع فاضلاب به صورت ثقلی نیست، این امکان حتی شامل محل‌هایی می شود که لوله‌کشی به شبکه فاضلاب ساختمان به دلایلی غیر‌عملی یا خیلی سخت، و به هر حال پردردسر است.

سوپردرین‌ الکترو

دارای موتور پرسرعت، با تیغه‌هایی است که فاضلاب سنگین را شکسته وخرد و امکان انتقال آن از طریق لوله‌های سایز پایین تا تخلیه در لوله‌ی اصلی فاضلاب، که ممکن است ۳۰ تا ۱۰۰ متر دورتر یا ۳ تا ۷ متر بالاتر قرار داشته باشد را فراهم می‌کند.

کیفیت، تطابق با استانداردها

سوپردرین الکترو در اروپا تولید می‌شود، و با استاندارد EN12050 تطابق دارد.

نصب آسان

سوپردرین الکترو یک راه حل ایده‌ال برای نصب لوازم بهداشتی ، در تقریبا همه جا ، با کم‌ترین عملیات ساختمانی است. سوپردرین الکترو در جاهایی که نصب سرویس با متد لوله‌کشی متداول غیرممکن است، بسیار ساده نصب و سرویس می‌شود.

بی‌صدا و ایمن

پمپ‌‌های سوپردرین‌الکترو، روى گیره‌هاى ارتجاعی نصب مى‌شوند که لرزش‌ها را هنگام کار سیستم جذب مى‌کنند. این باعث مى‌شود که صداى منتقل شده کم و به قدرى باشد که مزاحمتی ایجاد نشود.

آسودگی و راحتی خیال

سوپردرین‌الکترو با ضمانت و پشتیبانی سوپرپایپ عرضه می شود. بر اساس ویژگی‌های مصرف در ساختمان‌هایی با کاربری‌های مختلف، سوپردرین الکترو در دو سری خانگی و تجاری طراحی شده است. سوپردرین الکترو برای استفاده هنگام بازسازی خانه، دفتر کار، مغازه، یا رستوران ایده‌ال است. برای نصب سوپردرین الکترو در آپارتمان‌های اداری هیچ نوع ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها وجود ندارد. قطر لوله‌ها فقط ۲۵ تا ۳۲ میلیمتر است که از کف یا سقف به صورت روکار یا توکار کشیده می‌شوند. هر واحد سوپردرین الکترو امکان اضافه کردن تجهیزات آشپزخانه، لباسشویی، ظرف شویی یا حمام را فراهم می‌کند، حتی اگر خط فاضلاب دور بوده، یا در ارتفاع بالاتری قرار داشته باشد.