لوله سوپرپايپ ۲+
لوله سوپرپایپ ۲+

لوله سوپرپایپ ۲+

لوله‌ی ۵ لایه سوپرپایپ +۲ جدیدترین دستاورد سوپرپایپ در زمینه تولید لوله‌های پنج لایه است که تا سایز ۳۲، با رنگ نخودی توسط سوپرپایپ و تحت لیسانس یوپونور آلمان تولید می‌گردد و در سایزهای ۴۰ تا ۱۱۰ نیز با رنگ سفید از آلمان وارد می‌شود.
علاوه بر کیفیت و دوام سوپرپایپ، تفاوت اساسی در طراحی و مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول، ارتقای آن را در پی داشته است. این لوله که برای تمام تاسیسات ساختمان قابل استفاده است با طول عمر بیش از ۱۰۰ سال یک سیستم لوله‌کشی کارآمد و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات را تضمین می‌کند. سوپرپایپ +۲، در ۱۰ بار فشار همراه با ۹۵ درجه سانتی‌گراد حرارت بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

لوله‌ی ۵ لایه‌ی سوپرپایپ +۲ که با استفاده از پلیمر بسیار پیشرفته PE-RT تیپ ۲ تولید می‌شود. پلیمر PE-RT نخستین پلیمری است که اختصاصا برای تولید لوله طراحی و عرضه شده است. استفاده از این پلیمر در تولید لوله‌های تلفیقی پنج لایه سوپرپایپ +۲مزایای زیر را به دنبال دارد:
– تحمل دما و فشار بیشتر در درازمدت
– انعطاف‌پذیری بیشتر هنگام خم و تسهیل نصب بخصوص در محیط‌‌ های‌ سرد به دلیل انعطاف‌پذیری بالای PE-RT به ویژه در دماهای پایین
– افت فشار کم‌تر و عدم رسوب گرفتگی به علت زبری بسیار کم سطح داخلی
– امکان استفاده از اتصالات با تکنولوژی RTS

علاوه بر مواد اولیه‌ی جدید، سوپرپایپ +۲ با رنگ نخودی و کد رنگ لوله متمایز می‌شود.

کد رنگ
سایز لوله‌های سوپرپایپ +۲ با یک نوار طولی رنگی در طول لوله مشخص می‌شود. رنگ نخودی برای سایز ۱۶، نارنجی برای سایز ۲۰، قهوه‌ای برای ۲۵ و سبز برای لوله‌ی ۳۲ نه‌تنها کنترل صحت انتخاب سایز را توسط ناظر تاسیسات ساده می‌کند، بلکه با توجه به تکرار این کد روی اتصالات سرعت لوله‌کشی را هم تا حد زیادی بالا می‌برد.